Avatar billede thomic Nybegynder
14. december 2009 - 19:07 Der er 1 løsning

Trådløst internet - hvilken pakke?

Jeg går med planer om at erhverve mig et trådløst 'netværk'.

Jeg har en bærbar, der allerede har et trådløst netkort, og så en stationær uden trådløst netkort - den stationære er ret gammel og kører på Win XP.

Jeg kan se, at der er en række netværkspakker, hvor man kan købe router og USB-netkort samlet - men hvad er den bedste pakke til billige penge?

Og får jeg mere ud af at købe routeren og USB-netkortet hver for sig, og i så fald hvilket USB-netkort er det bedste uden man skal give kassen - man kan jo få nogle helt ned til 100 kroner, er de lige så gode som dem til 2-300 kroner?.

De to computere behøver ikke at kunne kommunikere, de skal bare begge kunne opfange det trådløse internet. Lige nu er kun min bærbare på internet (via kabel og modem).
Avatar billede thomic Nybegynder
21. december 2009 - 02:24 #1
Lukket