Avatar billede mc3762 Nybegynder
16. juli 2001 - 13:50 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Exchange servere

Jeg står og skal bruge et program der kan få adgang til alle brugeres postkasser på vores netværk, således at brugere der ikke er på arbejde, deres mails bliver videresendt til en præ defineret adresse.
Avatar billede hojben Novice
16. juli 2001 - 13:55 #1
Tror ikke der findes et sådan program, da det skal angives hver dag hvem der er på job og ej.
Opret en postregel for de brugere som ikke kommer på job. problemet her er så bare at det skal gøres fx dagen før. kig efter autosvar/ude af huset.
Avatar billede mc3762 Nybegynder
16. juli 2001 - 13:58 #2
Jeg ville lave det sådan at når folk logger på systemet, skrives deres navn i en fil, så på den måde kan man vide hvem der er på arbejde.

Reglerne har jeg kørende lige nu, men det glemmer folk at slå til, og stedfortæder løsningen er alt for besværlig.

Avatar billede mc3762 Nybegynder
25. juli 2001 - 10:23 #3
Ok jeg stopper den her, da der ikke er nogen der kan svare