Avatar billede StarMedia Nybegynder
13. december 2009 - 23:08 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Kolonner i en nyhed?!

Hej eksperter,

Jeg ejer Danmarks største nyhedsportal om musik, MusicUpdates.dk.
Vi er igang med at "lege" lidt med en ny opstilling inde i selve artiklerne/nyhederne.

Jeg kunne godt tænke mig, at opstille det som kolonner, altså ligesom i word, hvor det er i 2 kolonner eksempelvis.

Nogle der kan hitte ud af sådan noget med kolonner?

Eksempel på sådan jeg gerne vil ha det:
www.musicupdates.dk/kolonner.jpg :)
15. december 2009 - 21:09 #1
Tilsyneladende er en saadan funktion ikke understoettet af de nuvaerende versioner af html/css men er planlagt for CSS3, see for eksempel http://randysimons.nl/125,english/129,multi-column-text/  Samme resource indeholder et skript der, siges der, automatisk kan formattere en tekst til kolonner (efter at have kalkuleret om den box teksten skal gaa i kan indeholde flere kolonner.)  Jeg har kikket paa men ikke afproevet skripten.
16. december 2009 - 21:36 #2
StarMedia, fik du mit indlaeg?  Reaktion/kommentar?
Avatar billede StarMedia Nybegynder
30. januar 2010 - 23:56 #3
Lukker..