Avatar billede mcholst Nybegynder
13. december 2009 - 23:05 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Laaangsom trådløs overførselshastig - internethastighed perfekt

Min overførselshastigheder på internettet passer fint med min 20/2 forbindelse. Uafhængigt af om jeg kører via kabel til min router eller via wifi.

Når jeg overfører data mellem computere på netværket trådløst, er jeg heldig hvis jeg kan overføre mere en 1.5 Mb/sek. Som regel ligger den nede på 1 Mb/sek. Det samme gør sig gældende når jeg skal overføre til min Maxtor Shared Storage II, som er kablet hen til min  D-Link DIR-635 trådløse router.

Kører jeg kabel fra min computer til routeren kan jeg overføre med 8-9 Mb/sek.

Da min stationære kører trådløst til hverdag, og da mit media center ligger på denne er det pænt irriterende at jeg ikke har hastighed nok til at arbejde ordentlig sammen med min Xbox 360, og heller ikke har hastighed nok til at jeg gider bruge min server (MSSII).

Jag har prøvet med og uden sikkerhede på det trådløse. Slået alle andre trådløse enheder fra. Slået firewalls fra. Uden det har forbedret noget.

Enhverv løsning der øger min hastighed præmieres
Avatar billede jps2mt Nybegynder
14. december 2009 - 15:29 #1
Hvad hastighed er dit trådløse net forbundet med?

Hvad hastighed er dit kablede LAN forbundet med?
Avatar billede mcholst Nybegynder
24. maj 2011 - 11:32 #2
Hej Jps2mt

Jeg har af en eller anden grund, overset du har besvaret tråden her.

Lukker tråden
Avatar billede mcholst Nybegynder
24. maj 2011 - 11:32 #3
Luk