Avatar billede Ballpoint Nybegynder
13. december 2009 - 22:27 Der er 2 kommentarer

Ny Bærbar

Halløj Alle

Tja emnet er jo ikke lige frem nyt, men et svært et at blive klog på! Jeg har et lille års tid jagtet en ny bærbare men uden lige at finde den er lige var 100%  mit spørgsmål er vedr en acer jeg netop har set i det nye Bilka blad model aspire AS5738pg-664G50Mn om den er pengene værd ? og hvordan med den multi touchscreen jeg kender ikke noget til virkemåden og drift sikkerheden af denne.

Er det et godt køb? eller kan i anbefale en anden til ca samme pris ca. 6000 kr ?

På forhånd tak!
Avatar billede zalam Nybegynder
14. december 2009 - 13:55 #1
Hvad er dine krav og, hvad skal du bruge den til?
Avatar billede Ballpoint Nybegynder
14. december 2009 - 17:06 #2
Hi zalam

Den skal egentlig mest bruges hjemme, og kun med på farten når det kommer til ferie mm. Der er ikke en enkelt den skal bruges til, den skal mere være lidt all round den vil også blive brugt lidt til at spille på!

Da jeg ikke ved en dyt om computere ved jeg ikke hvad jeg skulle stille af krav andet end drift sikker ! og af det jeg høre så med pre N og 64bit ellers er jeg blank!

mvh