Avatar billede Chrlol Nybegynder
13. december 2009 - 21:10 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

Grafik i spil.

okay har et problem, det sker for det meste kun i spil, har bare ikke oplevet det andre steder.

der sker sådan set forskellige ting, først så begynder min skærm(philips) at slå fra, så tænkte jeg der var noget galt med forbindelsen, derefter når jeg kom tilbage ind efter at skærmen har været gået fra sort til spil til sort til spil et par gange, så er der grafik fejl i spillet. det sker ikke hele tiden men har haft computeren kørende en time eller 2 når det sker, det sker ikke igen lige efter jeg har genstartet, nødvendigvis, det virker lidt Random.
ough Grafik kort speccs: GeForce 7600 GT

Mit spørgsmål er så er det Grafik kortet, skærmen, forbindelsen(kablet mellem skærm og pc) eller flere af tingene samtidig der er noget galt med, er der nogen der har haft samme problem?, kan det eventuelt tilskrives at der er meget støv i kabinettet og ved grafik kortet.

en ting til bare sådan hvis i ved det et Grafik kort bedre end det ovennævnte men kan tilsluttes til nogenlunde de samme motherboards.
13. december 2009 - 21:24 #1
Generelt - du bør give liiiiidt mere info:
Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, OS/2, Unix, Linux, ... ?
Bærbar / Stationær (kan dog nogenlunde regne ud at det er en stationær)

Se i ENHEDSHÅNDTERINGEN om alle driver er på plads...

---

http://www.spywareinfo.dk/#/tip-og-tricks/rens_taern.htm ?
Avatar billede Chrlol Nybegynder
13. december 2009 - 21:27 #2
Windows XP Stationær!
13. december 2009 - 21:31 #3
Avatar billede Chrlol Nybegynder
13. december 2009 - 21:40 #4
har ikke prøvet endnu, prøver det nu.
Avatar billede Slettet bruger
13. december 2009 - 21:59 #5
Hmm... Fra beskrivelsen virker det som om grafikkortet overopheder. Du kunne prøve at åbne kabinettet, og så støve lidt af derinde. Eventuelt kan en flaske med kompresset luft bruges til dette.
Avatar billede Slettet bruger
13. december 2009 - 22:00 #6
Hah, undskyld. Så ikke at det var fuldstændig det samme karise_larry havde skrevet. Troede siden havde noget med malware at gøre.
Avatar billede Chrlol Nybegynder
13. december 2009 - 22:01 #7
:D np troede jeg også selv!
Avatar billede Slettet bruger
16. december 2009 - 17:55 #8
Hjalp det?
Avatar billede Chrlol Nybegynder
16. december 2009 - 20:43 #9
mit Grafik kort er gået helt ned, der er ikke mere jeg selv kan gøre!
Avatar billede Slettet bruger
16. december 2009 - 22:12 #10
Nåh, det var jo sørgeligt :(
Hvis du har brug for hjælp til at finde et nyt må du jo bare åbne en tråd :P

Så kan vi vel godt lukke?
Avatar billede Chrlol Nybegynder
17. december 2009 - 18:15 #11
tjaa... det kan den vel godt, men hvis I kender et grafik kort som ville virke kan i jo bare skrive det her(faktisk en del af spørgsmå), hvis du finder et grafik kort lidt bedre end det der gik I stykker, skal højst sandsynlig tilsluttes via PCI-E, til omkring end 400-700 KR, så skal jeg lade dig lukke :D
Avatar billede Slettet bruger
17. december 2009 - 20:01 #12
Et grafikkort af den type jeg f.eks. ville købe fra den valgte prisklasse:
http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?pid=498060
Er dog ikke længere så meget inde i Nvidias modeller, (Har aldrig været inde i AMD's. Deres produktnavngivning er så forvirrende.) så det kan være at der findes billigere og bedre alternativer på markedet.
Avatar billede Chrlol Nybegynder
17. december 2009 - 22:04 #13
Kimsey skriv et svar :D
Avatar billede Slettet bruger
17. december 2009 - 22:37 #14
Kommer her.