Avatar billede HD555 Nybegynder
13. december 2009 - 15:03 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

Køb af færdig hjemmeside

Er der nogen som kan anbefale nogen som bygger/levere færdige hjemmesider (ved ikke hvad det kaldes)?

Det er en privat hjemmeside, så det er ikke en side til 10.000 vi taler om. Men op til max. 5000,-
Jeg ved god man ikke får det samme for de penge, men jeg har set på nettet hvad man kan få. Og det rækker, da der er tale om en meget enkel side.

Bemærk at det er anbefalinger jeg ønsker. Ikke tilfældige links. Søge på nettet kan jeg selv.
Avatar billede phoinx Nybegynder
13. december 2009 - 15:13 #1
Du skal være velkommen til at kontakte mig på phoinx(a)phoinx.net, og så kan vi finde ud af noget :)

Ellers kan du oprette din opgave på amino.dk under freelancer - så skal du helt sikkert nok finde nogen.
Avatar billede jalved Ekspert
13. december 2009 - 19:28 #2
Nu vil jeg ikke ta' en fin lille tjans fra phoinx :-)

Men mange gange kan fx software som wordpress - som flere udbydere installerer gratis ved køb af domæne - faktisk være en udmærket løsning til en privat hjemmeside.
Avatar billede jalved Ekspert
13. december 2009 - 19:42 #3
... Og som de fleste selv kan finde ud af at rette til.
Avatar billede HD555 Nybegynder
13. december 2009 - 20:26 #4
Jeg kender WordPress. Dvs. jeg kan vedligeholde skidtet (med tekst, billeder, links, etc). Men ikke sætte det op. Og jeg ved intet om hverken PHP eller MySQL.
Og..., jeg gider ikke rode med det. Har forsøgt. Og jeg er helt og addeles håbløs når det kommer til hjemmesider. Uanset hvor nemt det er!
Derfor køber jeg mig nu ud af det. Uanset jeg syntes det er ærgerligt at bruge penge på.
Avatar billede HD555 Nybegynder
13. december 2009 - 20:33 #5
For resten skal de pågældende også kunne hjælpe med optimal tilpasning hvad SEO angår.
Det vil blive for dyrt at få hjælp til de to ting to forskellige steder (indholdet vil være på både dansk og engelsk, og skal ud i verden).
Avatar billede jalved Ekspert
13. december 2009 - 21:55 #6
Som sagt så tilbyder flere udbydere at sætte wordpress op for dig ganske gratis. Og hvis man er tilfreds med de forskellige templates, man finder rundt omkring, behøver man ikke rode med hverken PHP eller MySQL.

Men hvis du har gjort op med dig selv, du helst vil betale dig fra det, så er det jo også en dejlig nem løsning, kan man sige... :-)
Avatar billede HD555 Nybegynder
13. december 2009 - 23:26 #7
Jeg forstår ikke engang det du skriver nu. "Sætte op for mig". Hvem og hvordan - og så alle de nye spørgsmål der dukekr op. Templates?

Tror mig. Jeg har virkelig prøvet, men ender hver gang i et sort hul! Jeg har (desværre) ikke hovede til det.
Avatar billede thb Nybegynder
13. december 2009 - 23:29 #8
Du er også velkommen til at smide mig en mail bendtsen(at)gmail.com så finder vi ud af noget :)
Avatar billede HD555 Nybegynder
13. december 2009 - 23:31 #9
Jeg ved også, at der på en sådan side (i dette tilfælde Wordpress) altid vil være en række ting man gerne vil have ændret. Og som man kun kan lave om via PHP. Dvs. uden at kunne det, får jeg det aldrig 100 % til at se ud som jeg gerne vil.

Det har jeg luret i forumet på Wordpress.dk.
Avatar billede jalved Ekspert
14. december 2009 - 17:57 #10
Templates = "udseende". Den slags kan du ændre med et enkelt klik i wordpress.

En statisk side vil du sikkert også ønske dig ændringer på løbende - om det så bare er ændring af et telefonummer.

Du har jo også den mulighed, at du kan få din udvikler til at lave siden i fx wordpress. Så er den jo statisk på overfladen, men hvis der skal opdateres med en lille smule tekst eller lign., så skulle det være til at finde ud af for sig selv.

Nå men pøj pøj med projektet.
Avatar billede HD555 Nybegynder
17. december 2009 - 21:52 #11
Jeg har ikke glemte dette. Er i gang med noget selv, som jeg først vil se hvor langt jeg kan komme med.
Vender sandsynligvis først tilbage efter nytår (skal nemlig også på juleferie ...).

Håber i har tålmodighed til at vente.
Avatar billede HD555 Nybegynder
17. december 2009 - 21:54 #12
Har noteret mig de private beskeder der er kommet. Er heller ikke glemt.
Avatar billede HD555 Nybegynder
20. december 2009 - 03:13 #13
Har opgivet at lave den side.

Det er fandme sågar en hel videnskab at finde det rigtige domæne. Selv det kan jeg ikke finde ud af.

Lukker!
Avatar billede HD555 Nybegynder
20. december 2009 - 03:14 #14
Lorte jul.