Avatar billede xenix Nybegynder
16. juli 2001 - 13:29 Der er 7 kommentarer

Domæne

Jeg har en hjemmeside hostet af \"subnet\"... nu vil jeg gerne have et .dk domæne er der ikke et sted hvor det kan gøres hvor man stadig kan bruge begge adresser?, sådan så man går ind på dk` en loader den \"subnet\" hjemmesiden, håber i kan forstå!?

/Michael
Avatar billede realone Nybegynder
16. juli 2001 - 13:32 #1
Du kan jo bare lave en frame på dk\'en, hvor den øverste frame fx er 1 px høj, og så loade subnet-siden i den nederste frame..
På den måde beholder du både dk-adressen i titel-linien og subnet-siden på selve siden..  :)
Men hvorfor vil du beholde en subnet-side??
Avatar billede hojben Novice
16. juli 2001 - 13:36 #2
2 måder.
1. på .dk hotellet lægger du en index.htm som henter subnets sider
2. du får dem som du regger gennem til at pege .dk over på subnets sider
Avatar billede clevzter Nybegynder
16. juli 2001 - 13:42 #3
hod scannet køber du ikke en webhotel pakke til 70kr/md, men derimod en plads på navneserveren, som kun koster 35kr/md og bare henviser til din subnet side
Avatar billede zytech Nybegynder
16. juli 2001 - 13:59 #4
hos wannafind.dk kan du få dem til at pege på din subnet side vis du fx køber domænet \"test.dk\" kan du gøre så den peger hen imod din subnet side.
Avatar billede husi Nybegynder
16. juli 2001 - 20:31 #5
Køb en DNS hos www.a0.dk eller hos www.ndw.dk - Så når man går ind på dit .dk domæne så kommer man over på din subnet side automatisk!

Ellers tjeck ekspertens DNS kategori!
Avatar billede kapla Nybegynder
16. juli 2001 - 20:33 #6
Avatar billede hojben Novice
18. januar 2002 - 15:16 #7
spørgsmål er besvaret...

accepter og luk