Avatar billede spaulsen Nybegynder
12. december 2009 - 20:42 Der er 1 løsning

Forbindelse fra mysql på nas til dreamweaver

Har en synology Nas server kørende med mysql og php på.
Fra dreamweaver kan jeg godt få forbindelse til serveren gennem ftp. Men når jeg prøver at forbinde til mysql får jeg følgende fejl:

HTTP Error Code 404 File Not Found. Here are some possible reasons for the problem:
1)There is no testing server running on the server machine.
2)The testing server specified for this site does not map to the http://192.168.2.128//web/_mmServerScripts/MMHTTPDB.php URL.
Verify that the URL Prefix maps to the root of the site.

Nogen der kan forklare mig hvad der går galt?
Avatar billede spaulsen Nybegynder
07. juli 2011 - 09:06 #1
Spørgsmål lukket