Avatar billede Mnor Nybegynder
11. december 2009 - 23:14 Der er 8 kommentarer

Slettet diskendhed!

Hej allesammen

Her forleden sad jeg og eksperimenterede med at få min Ekstern gå fra NTS til FAT32 , me istedet for endte jeg med at sklette diskenheden, jeg gjorde følgende:

Kontrol-> Administraion -> Computeradm. -> Højre kilkede på min ekstern og trykkede "slet diskenhed".

Det resulterede i at min computer ikke længere kan registrer min ekstern. Hvordan får jeg den til at gøre det ?

mvh
Morten
Avatar billede thov Forsker
11. december 2009 - 23:19 #1
Prøv om TestDisk (Windowsversionen) kan genskabe partitionen.
http://www.cgsecurity.org/wiki/TestDisk_Download

Og så kan du ikke konvertere fra NTFS til FAT32 uden at slette alt, så skal noget gemmes, må det flyttes i sikkerhed inden.
Avatar billede Mnor Nybegynder
11. december 2009 - 23:40 #2
kan ikke rigtig finde ud af det andre løsninger til at finde enheden igen?
Avatar billede justrace Novice
12. december 2009 - 01:19 #3
Har du prøvet at pille den fra, genstarte, og tilslut igen?
Avatar billede Poko1 Ekspert
12. december 2009 - 01:28 #4
Åben enhedshåndteringen i værktøjslinien øverst det sidste symbol det hedder søg efter hardvare! hvis den er der kommer en boks frem hvor den kan aktiveres så går du ind i kontrolpanel adminastration computeradminastetion diskhåntering kan du se den der som enhed så højreklikker du på den så kan du vælge hvad du vil evt.oprette logisk drev og størrelse fat eller ntfc!
Avatar billede Mnor Nybegynder
23. december 2009 - 23:19 #5
desværre det synes ikke rigtigt at virke... andre forslag?
Avatar billede thov Forsker
24. december 2009 - 01:36 #6
Ja - få en eller anden til at hjælpe dig med TestDisk :-)
Avatar billede Mnor Nybegynder
24. december 2009 - 15:58 #7
kunne jeg íkkke lige få en hurtig guide d: ?
Avatar billede thov Forsker
25. december 2009 - 04:07 #8