Avatar billede hooz Nybegynder
08. december 2009 - 17:25 Der er 4 kommentarer

kan man udskifte rammen i en acer aspire one D250-0Dr ??

Hej allesammen,
jeg har en acer aspire one D250-0Dr den har som standart 1 GB ram, kan og ville der være en effekt ved at sætte 2GB ram + i?? Eller ville det ikke hjælpe noget ?? :) Syntes den fungerer lidt langsomt (benytter windows 7) :P
Avatar billede osdata Nybegynder
08. december 2009 - 17:37 #1
Du kan udskifte de 1GB med et 2GB modul.

Der er kun en sokkel og den kan maks. klare 2GB.

Ole Stanstrup
O.S. Data
Avatar billede hooz Nybegynder
08. december 2009 - 18:44 #2
Hej O.S. Data, tak for din hjælp.. Kan du fortælle mig om det vil have en god effekt, eller tror du at den ikke direkte vil hjælpe på 'hurtigheden' af PCèn..

Og har du evt, et link til denne sokkel jeg skal bruge? :)

På forhånd tak!

Venligst,
Henrik
Avatar billede osdata Nybegynder
08. december 2009 - 19:07 #3
Fra 1 til 2 gb ram vil næsten altid gøre det hurtigere.

Men husk på at den har en Atom processor, som ikke er særlig hurtig.

Ole Stanstup
O.S. Data
Avatar billede 220661 Ekspert
08. december 2009 - 20:03 #4
Supplement til osdata: Specielt hvis du kører med mange programmer åbne på samme tid. Har du ikke ram nok til at afvikle programmer, skal den bruge harddisken som "lager", og den er ikke hurtig i forhold til ram.