Avatar billede hedegaard1 Nybegynder
16. juli 2001 - 08:00 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Backup emails i Outlook express

Er der en der kan fortælle mig, hvordan jeg laver en backup af mine emails i Outlook Express????
Avatar billede fifa Nybegynder
16. juli 2001 - 08:07 #1
Du kopier bare alle dine email ned på en diskette det gjor jeg
Avatar billede hedegaard1 Nybegynder
16. juli 2001 - 08:10 #2
umiddelbart, kan jeg ikke se hvordan jeg skal gøre det?????
Jeg kan kun flytte den dem til en anden mappe i Outlook Express
og kan man så flytte dem ind i Outlook Express igen, når jeg har reinstalleret????
Avatar billede fifa Nybegynder
16. juli 2001 - 08:12 #3
ja efter min menning kan man det
Avatar billede snowball Novice
16. juli 2001 - 08:13 #4
Søg efter filen indbakke.dbx eller inbox.dbx (alt efter om du bruger DK el. UK) og gå så ind i den folder hvor filen ligger og ta\' en backup af alle de filer der ligger i den folder. Bagefter søger du efter en fil som har endelsen .wab og den ta\'r du også en backup af.

Når du så skal ha\' dine mail ind igen, så vælger du bare File --> Import --> Messages og vælger at du vil importere fra en folder og der henviser du så til den folder hvor du har gemt dine beskeder. Det samme gør du når du skal din adressebog ind igen. Der vælger du bare Addressbook i stedet for messages !

Snowball
Avatar billede hedegaard1 Nybegynder
16. juli 2001 - 08:18 #5
ok jeg prøver lige :o)
Avatar billede hedegaard1 Nybegynder
16. juli 2001 - 08:24 #6
Tak for hjælpen.....  :o)
Avatar billede snowball Novice
16. juli 2001 - 08:28 #7
Det var så lidt. Tak for point :)

Snowball