Avatar billede ofirpeter Nybegynder
03. december 2009 - 19:52 Der er 2 kommentarer og
2 løsninger

Postnumre og landsdele/regioner

Hej,
Nogen der ligger inde med en fil indholdende alle de danske postnumre sammenkoblet med enten regioner eller landdele? F.eks. Hovedstaden, Nordjylland, Midtjylland osv.

I så fald vil jeg meget gerne låne den :)

God dag,

Med venlig hilsen
Peter
Avatar billede horizon Nybegynder
03. december 2009 - 20:04 #1
http://postdanmark.dk/cms/da-dk/App/Postnumre/DownloadPostnummerfil.htm

Mener ikke regionerne er med, men der er i hvert fald postnumre for dk, grønland, færøerne og til julemanden!! Ej at forglemme.
Avatar billede superanden Nybegynder
03. december 2009 - 21:12 #2
regionerne ligger i filen nedenunder. Godt nok pdf men copy paste til excel virker fint.!
Avatar billede horizon Nybegynder
03. december 2009 - 21:20 #3
hmm... kunne da være jeg skulle til at pudse skærmen, det overså jeg fuldstændigt :-P