Avatar billede kalt Nybegynder
16. juli 2001 - 01:33 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Databaseresultater

Jer har lavet en formular med en rulle menu.
Nu vil jeg så lave flere forskellige sider med resultater fra hvert enkelt punkt i rullemenuen.
Når jeg laver siden der skal vise resultater fra ét punkt i menuen kommer de på alle dataresultat-siderne.
Avatar billede fritjof Nybegynder
16. juli 2001 - 01:41 #1
jeg er ikke helt med på hvad du mener - og slet ikke hvad det kan bruges til - kan du ikke forklare det lidt nærmere?
Avatar billede nordclc Nybegynder
16. juli 2001 - 09:07 #2
???
Avatar billede kalt Nybegynder
16. juli 2001 - 10:34 #3
Det jeg prøver på er at lave en side hvor man kan tilmelde sit link.
I tilmeldingsfomularen består rullemenuen af kategorier.
Nu skal der så laves sider til hver kategori, men når jeg tilmelder et link én kategori vises den også på siderne med de andre kategorier.
D.V.S at problemet er når jeg skal lave kategori-siden med databaseresultater fra fomularen.
Avatar billede nordclc Nybegynder
17. juli 2001 - 08:53 #4
??? Hvor ligger siden, kan vi evt. se den?
Avatar billede kalt Nybegynder
20. juli 2001 - 15:36 #5
Jeg har fundet en løsning.
I guiden database resultater, skriver jeg på side 2 i guiden under brugerdefineret forespørgelse:

SELECT * FROM Databasens navn WHERE kategori= \'punkt i rullemenuen\'
Tak for interessen
Avatar billede nordclc Nybegynder
30. juli 2001 - 23:30 #6
Husk at lukke spørgsmålet. Lav et svar selv og godkend det!
Avatar billede kalt Nybegynder
06. august 2001 - 17:52 #7
Ok, det gør jeg så lige...