Avatar billede Nanna90 Nybegynder
02. december 2009 - 23:30 Der er 11 kommentarer

Dansk ordbog i Office2010 - HJÆLP!!!

hjælp hjælp hjælp... Jeg skulle netop til at skrive min 3.g's opgave i Gymnasiet og tænkte, at det nye word havde masser af nye og fede funktioner - det har det også - men den har slettet min danske retstavningsordbog?!

Nogen der kan hjælpe mig til hvordan jeg får overført retstavning fra Office2007 til 2010-modellen? Gerne hurtigts muligt da jeg kun har 2 uger til opgaven og ja.. det ville være noget lort uden retstavningen!

På forhånd tak.

-Nanna :)
Avatar billede mini-me Nybegynder
02. december 2009 - 23:40 #1
I og med du sidder med en formodentlig Beta version af office pakken da 2010 først er sat til at blive frigivet omkring juni 2010 så tror jeg du får svært ved at få dansk retstavningsordbog på.
Avatar billede Nanna90 Nybegynder
03. december 2009 - 00:17 #2
er det rigtigt? .. hmm nå men så må jeg vel afinstallere det og installere 2007 igen :(

Men tusind tak for hjælpen :)
Avatar billede justrace Novice
03. december 2009 - 01:27 #3
Hmm, hvis du går i 3.G burde du vel også kunne så meget engelsk at du junne forstå det meste af det der står om 2010. F.eks. at den kun er på engelsk. :)
Avatar billede Slettet bruger
03. december 2009 - 08:07 #4
justrace: Tag lige et Billed... Gider du :-)
Avatar billede justrace Novice
03. december 2009 - 08:25 #5
Jo da, kender du et par modeller? *GG*
Avatar billede Slettet bruger
03. december 2009 - 08:41 #6
Ja da... Her er en som godt kunne trække til en makeover :-)

http://www.grimmemennesker.dk/ugly-people-85.htm
Avatar billede justrace Novice
03. december 2009 - 11:43 #7
Uh-hada hun er dejlig. *GG*
Avatar billede Slettet bruger
03. december 2009 - 11:53 #8
Ja Han er mere end en Photoshop kan klare. Aldrig har jeg set så grim en fyr, eller har jeg overset noget?
Avatar billede justrace Novice
03. december 2009 - 12:05 #9
Næh, hvad skulle det være? Der er da ikke noget på det billede der overskygger ham. *GG*
Avatar billede Nanna90 Nybegynder
03. december 2009 - 19:00 #10
det er nu heller ikke så meget det at  den er på engelsk.. det er mere når jeg skriver dansk i dokumentet retter den ikke mine stavefejl - og det går ikk ;)
Avatar billede Nanna90 Nybegynder
03. december 2009 - 19:01 #11
det er nu heller ikke så meget det at  den er på engelsk.. det er mere når jeg skriver dansk i dokumentet retter den ikke mine stavefejl - og det går ikk ;)