Avatar billede siredwarddk Nybegynder
02. december 2009 - 20:55 Der er 4 kommentarer

Anbefaling af printer

Hej, jeg står og mangler en printer/scanner og har brug for anbefalinger :)

Jeg skal bruge en printer/scanner der ikke er alt for dyr (nogle hunderede kr.) som ikke er breddere end 41 cm.

Jeg har søgt overalt på nettet og det nærmeste jeg er kommet er denne her:
Canon PIXMA MP140
http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?sp=all&pid=407378

Den er dog desværre lige 1-2 cm for bred.

Grunden er at jeg har en speciel hylde i tankerne hvor den kan stå uden at tage noget af min sparsomme plads, men denne hylde er kun 41.5 cm bred :(

Er der nogen der tilfældigvis kender en printer der lever op til mine neurotiske krav?

Mvh Lauge
Avatar billede Bodillen Nybegynder
02. december 2009 - 21:49 #1
Avatar billede siredwarddk Nybegynder
03. december 2009 - 23:54 #2
Den ser rigtig god ud. Super, mange tak.

Bare for en god ordens skyld før den ryger på ønskesedlen, er der andre der kender nogen?
Avatar billede ajbo Nybegynder
04. december 2009 - 19:26 #3
Hej!
Se efter HP eller Brother. De plejer at være noget af det bedste, også hvis du tænker på at følge moden og bruge Ubuntu.
Avatar billede ajbo Nybegynder
05. december 2009 - 15:33 #4
Venter på dig