Avatar billede ux Nybegynder
02. december 2009 - 20:16 Der er 2 kommentarer

IP4000 og windows 7 64 bit

Hejsa.

Jeg har problemer med at installere min ip4000 printer på en windows 7 64 bit... Er der en der har en løsning på det?

Der findes kun gamle drivere til denne printer, og når jeg forsøger med sådan en får jeg besked om at driveren kun er beregnet til 32 bit platforme... Hva hulen gør jeg ved det?
Avatar billede mrtn Nybegynder
02. december 2009 - 20:23 #1
Har du prøvet at vælge "Windows update", når den beder om driver?
Avatar billede Niclas Praktikant
03. december 2009 - 18:39 #2
Hmm hvis du har den samme printer som i denne tråd, ville jeg prøve den driver.
http://www.eksperten.dk/spm/893492