Avatar billede ridslau Nybegynder
02. december 2009 - 15:02 Der er 2 kommentarer

exchange sync fejler efter ny email adresse. Virker igen med gammel email.

Hej

Sync mellem windows mobil og win2003 sbs excghange 2003 virker ikke når jeg ændre email adresse domæne, men ændre jeg det tilbage virker det.
Email@gammeldomæne.dk virker, men email@nydomæne.com virker ikke.

Jeg har været inde alle de steder jeg har kunne finde i exchange serveren og ændre standard email domæne, men som sagt når jeg ændre email adressen for en bruger så virker sync med mobilen ikke. Har også ladet indstillingerne stå et døgn med flere genstart af serveren.
Alt andet virker.

Fejl koder som jeg for på telefonen.

0x85010014
0x86000209
Der er opstået en alvorlig fejl. Activesync kan fungere efter denne fejl, men næste gang du synkroniserer mister du muligvis de ændringer du har foretaget siden sidste synkronisering
Avatar billede hans_henrik Nybegynder
02. december 2009 - 15:22 #1
Check fejlkoder på denne hjemmeside:
http://www.pocketpcfaq.com/faqs/activesync/exchange_errors.php

Det tyder på en authentication error, hvilket sikkert skyldes dir certificat eller din iis config.
Hvis du kører SSL, som stærkt anbefales, så skal certifikatet passe til domianet.
Avatar billede jonah.hex Nybegynder
02. december 2009 - 17:05 #2
når du ændre FQDN skal du jo også ændre dit certifíkat

i øvrigt er der ikke oprettet noget på gammeldomæne.dk og nydomæne.com