02. december 2009 - 13:13 Der er 5 kommentarer

knas med forbindelsen på macbook

Hej, jeg har en macbook,  og en alm stationær ps.
Mac´en  køre på en airport i hjemmet, og vi har tdc-box bredbånd forbindelse.

selve tdc-boxen køre som den skal
pc´en har det også godt og har fin forbindelsen til internettet.

men Mac´en den satan. den starter som regel godt, men efter et par sideskift, går den kold imens den \"Indlæser\" til ny web-side.  det hjælper nogle gange at lukke låget ned på macbooken - tælle til 3 og så åbne skærmen op igen - så er det som om den kan lidt igen - men det kan jo ikke være rigtigt.

- hvis jeg ser tv på den fra fx dr.dk, går det fint uden problemmer. jeg kan snildt se en udsendelse på 2 timer.

hvad er der galt med den mac?
nogle der kan hjælpe mig? (mest den)
Avatar billede jonah.hex Nybegynder
02. december 2009 - 13:45 #1
en gang til
02. december 2009 - 17:34 #2
en gang til Hvad? Det var da et spøjst svar.
Avatar billede jonah.hex Nybegynder
02. december 2009 - 18:37 #3
opret samme spørgsmål 3 gange i stedet for kun 2

læs regler, man må IKKE oprette samme spørgsmål
02. december 2009 - 20:34 #4
lidt emsig - men ok, det skal jeg huske. kommentere du på alle der kommer til at oprette spøgsmål 3 gange?
Avatar billede jonah.hex Nybegynder
02. december 2009 - 21:17 #5
nej