Avatar billede TS32 Nybegynder
30. november 2009 - 13:43 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Bundkort manual

Hallo hallo :)

Efter længere tids søgning efter en manual til K7SEM bundkort bliver jeg nødt til, at spørge eksperterne herinde ;) Kan en / nogle fortælle mig, hvor jeg kan downloade en manual til ovenstående bundkort ?
Avatar billede TS32 Nybegynder
30. november 2009 - 15:33 #2
Endelig ! Og endda den RIGTIGE manual... Mange tak kgkg ;) Smider du lige et svar...?
Avatar billede kgkg Nybegynder
30. november 2009 - 15:56 #3
Hermed et svar...

Jeg forstår ikke at du ikke har kunne finde noget. Jeg googlede K7SEM og det første link på siden der kom frem indeholde det link jeg sendte til dig ;-)
Avatar billede TS32 Nybegynder
01. december 2009 - 09:11 #4
Jeg googlede mig også frem men stødte hele tiden på noget i stil med :"K7SEM (bla bla bla) ingen manual matcher osv osv"... Men endnu engang tak for hjælpen ;)