Avatar billede koldstar Nybegynder
29. november 2009 - 15:42 Der er 1 kommentar

freelance flash / actionscript programmør søges

Hej

Vi er et mindre IT firma som akut har brug for en dygtig freelance flash programmør til et par mindre opgaver. Hvis det er dig, så skriv til ronni AT haastrupit DOT dk.
Hvis mailadressen er for kryptisk kan du også bruge kontaktfomularen på haastrupit.dk
Avatar billede it-michael Nybegynder
06. januar 2010 - 08:02 #1
Hej Ronni

Vi har et team af flash programmører der kan løse opgave løbende inden for flash, det værende både indenfor AS3 eller 3D. Vi er ligenu ved at lægge den sidste hånd på førdiggørelsen af et flashstreamer projekt hvor der er 12 kamerer kørende i en klasse forum.

Wi har blandt andet lavet butiker samt en del andre effekter i flash, vores time pris er 150.- DKK alt inklusiv.

Hilsen Michael

Jeg så indlæget ikke havde nogen svar så er er der ihvertfald et.

www.outsource-it-to-thailand.com
www.js-software.net