Avatar billede nucklear Nybegynder
15. juli 2001 - 22:45 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Animeret Gif\'s

Mine animeret gifs kører kun 1 gang også stopper de.. Hvorfor gentager de sig ikke?

Det er vist noget jeg skal opdatere...
Avatar billede kapla Nybegynder
15. juli 2001 - 22:47 #1
Er det din browser du snakker om eller hvad?
Avatar billede realone Nybegynder
15. juli 2001 - 22:47 #2
Hvilket program bruger til at lave dine gifs?? Er der ikke en loop-funktion du kan sætte efter du har listet alle billederne til giffen..??
</RealOne>
Avatar billede foldager Novice
15. juli 2001 - 22:48 #3
Du skal indstille billedet til infinite looping (et flueben i mit program)....
Avatar billede cautoo Nybegynder
15. juli 2001 - 22:48 #4
er det alle gifs der gør det ???

hvis ikke skal du åbne gif billedet i dit gif animationsprogram her kaN MAN indstille antal loops
Avatar billede kapla Nybegynder
15. juli 2001 - 22:48 #5
Forkert kategori!
Avatar billede milpoer Nybegynder
15. juli 2001 - 22:49 #6
Det kommer an på hvordan de er lavet i fx. gifmoviegear eller hvilket program du nu laver dem i.

Prøv at finde nogle indstillinger i gifanimations programmet der henvender sig til den enkelte animation, så skulle du kunne finde noget med loops.
Avatar billede foldager Novice
15. juli 2001 - 22:51 #7
Hvis vi snakker browser (IE5), så er det nok et flueben du mangler i Funktioner/Internetindstillinger/Avanceret/Multimedier/Afspil animationer
Avatar billede nucklear Nybegynder
15. juli 2001 - 23:20 #8
Det er min browser der gør det..

Det er også alle billeder.. ikke nogen jeg selv laver.. F.eks. bannerne på Experten.. De afspiller engang også stopper de...
Jeg har et flueben i Funktioner/Internetindstillinger/Avanceret/Multimedier/Afspil animationer
Avatar billede kapla Nybegynder
15. juli 2001 - 23:28 #9
Hvad for en browser har du? prøv at opdatere den måske hjælper det :)
Avatar billede cautoo Nybegynder
16. juli 2001 - 11:43 #10
har du prøvet at trykke gendan standart????
Avatar billede foldager Novice
16. juli 2001 - 11:45 #11
Prøv at fjerne fluebenet, lukke browseren, og sætte fluebenet igen.....rent skud, men nogengange er det hvad der skal til.
Avatar billede nucklear Nybegynder
24. juli 2001 - 14:37 #12
Ingen af forslag hjalp!