Avatar billede Anderspagh17 Nybegynder
28. november 2009 - 19:20 Der er 2 kommentarer

Gamer computer

Hej. Jeg ville lige høre om der er nogle der ved hvilken computer der er god til gaming, for så lidt penge som muligt. Jeg vil gerne kunne køre spil som: Call of duty 6, crysis og andre grafiks krævende spil..

Har været inde og kigge på denne, hvor jeg synes der er tale om en god pris. men er den god nok til at køre disse spil..^ http://topdata.dk/product.asp?product=6325

På forhånd tak.

Mvh. AndersPagh17
Avatar billede ZTempo Nybegynder
28. november 2009 - 20:20 #1
Mjah, kan huske mit 9500gt kunne køre crysis med alt på low i 800x600, men så er der heller ikke meget sjov ved det..

Den lidt større model med et HD 4770 vil have flere kræfter, men det kommer også an på din opløsning.. Ønsker du detaljer i 1920x1200 må du også punge ud ..
Avatar billede johnstigers Seniormester
29. november 2009 - 19:24 #2
1920x1200... ja det kommerr jo an på skærm også :)