Avatar billede ffn Nybegynder
27. november 2009 - 19:38 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

WIFI Printer - bedst i test eller value for the money - søges

Hejsa,

Jeg er ingenlunde opdateret inden for printermarkedet, men jeg søger en god multifunktions-printer - altså printe, kopi, scanne.

Skal bruges til alm. privat brug. Muligvis også ind imellem print af billeder af de små - men ikke primært til fotoprint.

Printer skal kunne stå uafhængigt af WIFI-routeren. Printeren skal kunne tilgåes af alle på netværket.

Pris gerne ikke over 2500kr.

Skal helst også fåes i hvid.

Nogle der ligger inde med nogle tests.

Mange printere fåes ektremt billigt, mens avancen ligger på "blæk". Må gerne have en god - printerøkonomi.

Hvor læser man tests af printere?
Avatar billede osigaard Nybegynder
27. november 2009 - 20:52 #1
Avatar billede osigaard Nybegynder
27. november 2009 - 20:53 #2
Avatar billede ffn Nybegynder
14. oktober 2010 - 12:26 #3
post svar
Avatar billede osigaard Nybegynder
14. oktober 2010 - 14:22 #4
svar :-)
Avatar billede osigaard Nybegynder
14. oktober 2010 - 14:23 #5
svar:-)