Avatar billede davallen Nybegynder
27. november 2009 - 09:05 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Hvilken programmør skal jeg vælge?

Hej alle!

Jeg skal have en programmør til at udvikle et program til mig, men hvilken programmør med hvilke kompetencer skal jeg bruge til følgende opgaver:
Hvad skal være vedkommendes stærke sider?

Programmet skal kunne køre på de fleste styresystemer. Det skal kunne køre i baggrunden, men kunne sende og modtage noget data via internet browser til et website, hvor det kommunikkerer med et implenteret program, hvorfor programmet også skal kunne kommunikkere med flere forskellige browsers.
Det skal kunne håndtere og kryptere vigtig data, så sikkerheden skal også være i top.

Hvis det er volapyk, så skriv, så kan jeg prøve at uddybe mig.

Avatar billede 2c Nybegynder
27. november 2009 - 09:44 #1
Måske det kunne være en god ide at tage kontakt til et konsulent hus? De har sikkert en del programmører at vælge imellem.
Avatar billede davallen Nybegynder
27. november 2009 - 10:11 #2
Jeg tænkte på at finde en samarbejdspartner, der går med ind i projektet. Ellers tror jeg det vil blive dyrt at betale, hvis jeg tager kontakt til et konsulent hus
Avatar billede bmpi Nybegynder
27. november 2009 - 10:14 #3
Umiddelbart ville jeg nok kigge mig om efter en java-udvikler. Java kan med lethed afvikles på alle platforme, og kan teknisk også opfylde dit behov uden problemer. Det er også lettest at finde en java-udvikler.

Men jeg vil nok også anbefale dig at tage kontakt til et konsulenthus. Meget afhænger også af hvilket budget du opererer med, og hvad der skal lægges vægt på.
Avatar billede davallen Nybegynder
27. november 2009 - 10:36 #4
@bmpi
sjovt du nævner java, for jeg læser til datamatiker. Men tak for info
Avatar billede 2c Nybegynder
27. november 2009 - 10:44 #5
Ja, som bmpi siger. Meget afhænger a dit budget. En konsulent koster sikkert omkring 1000 kr i timen, fra et af de større konsulenthuse.
Avatar billede davallen Nybegynder
27. november 2009 - 10:52 #6
@perfmn.dk
lige præcis. Derfor har jeg lavet en powerpoint præsentation som kan give en idè om hvad projektet går ud på, som jeg vil præsentere for en fremtidig samarbejdspartner.
Da budgettet ikke er højt, vil jeg derfor finde en der kan udvikle programmet til at blive min partner.
Avatar billede davallen Nybegynder
26. august 2011 - 15:10 #7
Lukker