Avatar billede neess Nybegynder
25. november 2009 - 23:20 Der er 3 kommentarer

PDF component

Jeg er igang med at kigge efter et pdf komponent.
Det skal gerne kunne genere en pdf ud fra html.

Ligeledes vil det være lækkert hvis den kan indlæse end pdf fil, såman kan modificere den,eller konvatere den til html.

Jeg har kigget lidt på abc pdf, som virker meget nemt at bruge.
Har leget med deres demosom virker fint.

Men findes der alternativer?

Er der nogen der kan lidt ekstra, f.eks.konvatere en pdf til flash fil.
Avatar billede janus_007 Nybegynder
28. november 2009 - 02:04 #1
hmm kig på : http://www.winnovative-software.com/default.aspx

Den har vi brugt flere gange, fungerer ret godt.
Avatar billede jeppekristensen Nybegynder
13. januar 2010 - 20:20 #2
Aspose laver nogle knaldgode produkter. Har kun arbejdet med excel-delen, men den er rigtig god.
Avatar billede neess Nybegynder
24. august 2010 - 21:00 #3
ligger i et svar,så lukker jeg