Avatar billede stech Nybegynder
25. november 2009 - 18:49 Der er 1 kommentar

Vedr. design af nyt koncept

Hej med jer alle sammen.

Jeg har igen fået syet skoene sammen og skal igen bruge et nyt flot design til mit nye projekt.

Projektet er et hjælpende gratis produkt som jeg ikke kommer til at tjene noget på, det vil være med til at udforme venskaber, kærlighed, sexliv osv.

Egentligt vil jeg ikke sige så meget om projektet åbent her, men jeg ved med garanti at hvis jeg får et ordentligt design, kan det blive rigtig fedt!

Til dagligt er jeg driftskonsulent, så jeg roder ved hosting så jeg har hostingen på plads.

Jeg har et par gode venner som hjælper mig med at programmere møjet.

Hvis prisen er forholdsvis billig kan vi sagtens finde ud af en god reklame. Først og fremmest er jeg meget interesseret i at finde en designer som kan sit kram, og ikke laver små kedelige firkantede hjemmesider..

Krav til designopgaven er som følger:
- Flot og elegant design
- Det skal have en følese af seriøsitet,
- Personen skal kunne slice og sætte skidtet op i html med css.
- Personen ved hvad han laver, og tager ikke overpris i henhold  til unødvendig tidsforbrug.

Er du den rette person?

Så ville jeg være utrolig interesseret hvis du ville skrive mig en mail på: S@Hovring.dk eller ringe til mig på 21 75 75 70

Med venlig hilsen
Søren Høvring
Avatar billede it-michael Nybegynder
26. november 2009 - 12:36 #1
Hej Søren
Den kan vi hjælpe med, prisen bliver billig, vi har in-house designer og programmør.
Egenligt er vi på udkig efter samarbejdes partner der har brug for web-løsniger.

Desværre er vores egen hjemme side, ikke en, som er til at prale med. P.T. arbejder vi på andres projekter, så den er ladt lidt i stikken.

Hvis jeg vidste lidt mere om projektet så, med rimelig sikkerhed kan jeg sige Ja, vi vil og kan løse opgaven til en fornuftig pris, mod reklame som nævnt.

Hilsen Michael Jacobsen

Skype; it-michael79

michael@outsource.it.to.thailand.dk
www.outsource-it-to-thailand.com