Avatar billede karate-konrad Nybegynder
25. november 2009 - 09:38 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Drivere

Hejsa..

Jeg har købt mig en af de lidt mindre computere, netbooks eller hvad delen de lige har fået af navne. Den er leveret med windows vista, hvilket ikke er mig, derfor begiver jeg mig ud i en installering af xp i stedet for.

Nu skal jeg så lige alve mig en cd med alle driverne på, og her er mit sprøgsmål så, for er inde for at downloade dem til windows xp på acers hjemmeside, her er der bare lige nogle drivere jeg er lidt i tvivl om. F.eks. bluetooth driverne:

Der er denne: Bluetooth - Broadcom Bluetooth Driver (BT 2.1 2046) - 5.5.0.7500 - 102.5 MB

Samt denne: Bluetooth - Foxconn - Bluetooth Driver - 5.5.0.7000 - 102.5 MB

Skal man kun installere en af dem eller?

Samt ved touch pad driveren er der disse:

1: TouchPad - ALPS - Touchpad Driver - 7.5.201.102 - 9.1 MB

2: TouchPad - Synaptics - Touchpad Driver - 12.2.4.1 - 20.7 MB

Håber en lige kan give mig et lille svar på denne del :D

På forhånd tak
Avatar billede Blandy Praktikant
25. november 2009 - 10:20 #1
Det kommer an på hvad dit hardware hedder. Men der sker ikke noget ved at du kommer til at installer den forkerte driver. Så skal du bare tage den anden bagefter, hvis den første ikke virker.

Så prøv dig frem, og slå fast hvilke der passer til din maskine, hvis du slet ikke har mulighed for at finde navnet på dit hardware.
Avatar billede karate-konrad Nybegynder
25. november 2009 - 11:00 #2
Jeg takker, kunne være jeg skulle have fundet ud af det inden jeg satte xp skiven i og gik igang :D Nå jeg finder ud af det, hehe :D Men endnu engang lige et tak :D