Avatar billede Lindushe Nybegynder
24. november 2009 - 22:29 Der er 5 kommentarer

BÆRBAR GÅET I SORT!! HJÆLP

Min bærbar er gået i sort, den vil ikke starte op, problemet var at den frøs og skærmen blev helt hvid, som jeg fik fixed, næste dag skete det her!! HjÆLP !! man kan slet ikke gøre noget, den reagere  ikke på noget som helst, kun at tage strømmen fra.
24. november 2009 - 22:35 #1
Velkommen til E. ...

Generelt mangler en del info:
Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, OS/2, Unix, Linux, ... ?

+ læs lige selv hvad du har skrevet og forklar så lige lidt mere/bedre ...
Avatar billede b-and Novice
24. november 2009 - 23:12 #2
Hvis jeg har forstået problemstillingen rigtigt, så havde du en hvis skærm som du fixede - men næste dag så var maskinen bare helt DØD … hvilket skal forstås på den måde at den der ikke sker noget som helst når du tænder for "dyret"… *SS*

Prøv om dette kan hjælpe dig > http://www.version2.dk/artikel/7854?highlight=b%E6rbar
Avatar billede MichaelWJ-IT Nybegynder
24. november 2009 - 23:53 #3
Hej..

Hvilken type/model er din Acer ?
Avatar billede Lindushe Nybegynder
26. november 2009 - 16:41 #4
DET er EN HP COMPAQ CQ5. Den er blevet sendt til reparation idag. Jeg tror ikke at det der trick ville hjælpe, da det helt sikkert ville vende tilbage igen efter et stykke tid. Min computer tændte, men skærmen var HELT sort og den arbejde MEGET stille og roligt, som om dne lige var ved at slukke, og WLAN-knappen der sidder der foran var rød, hvor den normalt plejede at være blå!

Jeg håber de laver den uden omkostninger for mig, men hvordan er det, at det foregår ved  i det?, jeg købte den sidste år altså 20/11-08. Skal jeg så selv betale?
Avatar billede Lindushe Nybegynder
26. november 2009 - 16:42 #5
CQ50*