Avatar billede brianhhansen Nybegynder
24. november 2009 - 19:59 Der er 2 kommentarer

login til router

jeg forsøger at logge ind i min router, men ligegyldigt hvilket password jeg skriver ("admin" som angivet som default"), så bliver minindtastning overskrevet af en lang række ulæselige prikker; det virker som et auto-log in, men jeg har ikke lavet noget tidligere.

jeg er lidt blank.. kan det nulstilles et eller andet sted?

min router er en: Prestige 2602R-61
Avatar billede JonasStreetfarm Nybegynder
24. november 2009 - 20:29 #1
På de fleste routere er der en reset knap som man skal holde inde et par sekunder med en spids genstand, så nustilles alle indstillinger.
Avatar billede KvaserDK Nybegynder
24. november 2009 - 20:52 #2
Telenor bruger netop denne router til deres adsl.
Du vil hvis du er på deres netværk, være bundet af deres opsætning af router.

Du skal logge på dens IP 10.0.0.1 på port 2033, hvorefter du skal bruge dit Telenor Password for at kunne logge ind.

http://10.0.0.1:2033

Håber dette har hjulpet :)

Google speed KvaserDK