Avatar billede flashnet Nybegynder
24. november 2009 - 18:46 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Værdier, der optegner figurer

Jeg har brugt weekenden på at lave en lille App der udregner nogle værdier på nogle elementer som skal drejes på en drejebænk.
Værdierne skal så bruges til at optegne en skitse, som skal have målene samt korrekte proportioner.

Indtil videre bliver værdierne udregnet og sat ind i nogle dynamske textbokse, ved siden af nogle ikke-dynamisk optegnede elementer. Her skal jeg så have gjort så flash optegner elementerne i korrekte proportioner, uden at lappe over hinanden/uden for vinduet.

I kan se her:

http://flashnet.dk/files/drawTool.swf

Læg mærke til værdien h som indtastes, her har jeg bare gjort så den skjuler nogle elementer ved at lappe et movieclip over, men det skal være så elementer laves/slettes. Eventuelt centreres elementerne.

Jeg ved at det er en ordentlig mundfuld jeg har rodet mig ud i, jeg håber i forstår ellers spørger i bare

I kan desuden accesse .fla filen ved at skifte .swf ud i linket!

på forhånd tak!
Avatar billede flashnet Nybegynder
24. november 2009 - 18:49 #1
Jeg bruger desuden CS4, AS3.0
Avatar billede flashnet Nybegynder
28. november 2009 - 05:05 #2
Er nu kommet godt i gang :)