Avatar billede dixondk Nybegynder
24. november 2009 - 18:39 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Synology - Installere disk med filer på

Hejsa

Jeg har netop købt en ny Harddisk til min computer. den har jeg nu installeret i computeren. jeg tænkte så at jeg ville indsætte den gamle disk i min synology (209) og så kopiere de "gamle filer" ned på den nye harddisk. kan det lade sig gøre?

på forhånd tak

MD
Avatar billede justrace Novice
24. november 2009 - 19:15 #1
Nej, det kan ikke lade sig gøre. Synology er en slags linux-kasse, og den kan kun bruges med sit eget system.

Men du kan sikkert godt sætte den i en billig usb-kasse og gøre det den vej, og efter filerne er hentet, sætte den i din synology kasse.
Avatar billede justrace Novice
26. november 2009 - 09:31 #2
?
Avatar billede justrace Novice
17. december 2009 - 09:20 #3
Hvad fandt du ud af?