Avatar billede Hitman_1982 Nybegynder
23. november 2009 - 14:19 Der er 6 kommentarer

Spørgsmål ved eksportering af e-mails

Hej Allesammen.

Historien kort

Jeg havde her til morgen et nedbrud på min arbejdspc. Jeg var derfor nød til at sætte en ny harddisk i maskinen. Men jeg mangler min Email fra en outlook 2003, Jeg har på den nye disk installeret win7 og office 2007. Mit problem ligger i at jeg vil gerne genskabe min gamle e-mails. Så jeg har fået åbent den gamle harddisk og Fundet office, men jeg kan ikke se hvilke fil outlook gemmer ind- og udgående post.

Kan nogen hjælpe mig?
Avatar billede jonner40 Nybegynder
23. november 2009 - 14:29 #1
kig efter en pst-fil. Som standard er det placeret under C: \ Documents and Settings \ Brugernavn \ Lokale indstillinger \ Application Data \ Microsoft \ Outlook \ Outlook.pst
Avatar billede Hitman_1982 Nybegynder
23. november 2009 - 14:38 #2
Hej Jonner40

Tak for dit svar.

Jeg kan desværre kun følge stien til C: \ Documents and Settings \ Brugernavn \ Lokale indstillinger \ Application Data

Efterfølgende er mappen tom, jeg har derefter forsøgt at søge efter .pst filer, men der findes ingen.
Avatar billede Slettet bruger
23. november 2009 - 14:40 #3
Og den *.pst fil skal du kopiere som  du normalt kopiere og lægge den ned på den anden HD. Du skal sikkert omdøbe outlook.pst til noget andet. Du tilknytter så filen ved at vælge åben fra Outlook
Avatar billede jonner40 Nybegynder
23. november 2009 - 14:43 #4
har du valgt hvis alle filer ?
funktioner/ mappe indstillinger
Avatar billede am2oft Praktikant
23. november 2009 - 14:48 #5
Hej

Højre klik på "private mapper" "egenskaber for private mapper" og avanceret, du vil da under filnavn kunne se hvor din *.pst fil ligger.
Avatar billede Hitman_1982 Nybegynder
23. november 2009 - 14:49 #6
Er det under funktioner for den enkelt mappe?

Under den enkelt mappe, har jeg forsøgt at vælge alle filer, men desværre med samme resultat.