Avatar billede nell Nybegynder
15. juli 2001 - 18:59 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke aktivere tv out ?

Hej derude

Jeg har et Asus Geforce 2 GTS men de nyester detonator drivere. Jeg bruger win 2K men kan ikke aktivere tvout udgangen.....hjælp søges ?
Avatar billede clevzter Nybegynder
15. juli 2001 - 19:02 #1
sidder der ikke en lille slags kontakt på kortet?
Avatar billede nell Nybegynder
15. juli 2001 - 19:04 #2
hmmmm har ikke kigget efter...

men det virkede med den gamle driver. Så jeg tror ikke det er der vi skal hen men hvem ved...jeg gør det ikke :(
Avatar billede clevzter Nybegynder
15. juli 2001 - 19:07 #3
opstod problemet da du skiftede til win2k eller hvad?
Avatar billede rkhdk Nybegynder
15. juli 2001 - 19:12 #4
prøv at Højre klik på skrivebordet, egenskaber, (så du er i skærminstillinger ), instillinger, advanced, også skulle der gerne være noget med Tv-out.
Er der det?
Avatar billede clevzter Nybegynder
15. juli 2001 - 19:13 #5
problemet er vist ikke driverens skyld. Ifølge nvidia, så virker detonator-driveren til Geforce 2 gts kortet:

http://www.nvidia.com/view.asp?IO=IO_20010528_5318

Hvordan aktiverede du TvOut ved den gamle driver?
Avatar billede rkhdk Nybegynder
15. juli 2001 - 19:14 #6
er det beta drivere du bruger?
Avatar billede rkhdk Nybegynder
15. juli 2001 - 19:24 #7
ved ikke om der er noget du kan bruge her ;o)
http://www.eksperten.dk/spm/64983
Avatar billede msmows Nybegynder
15. juli 2001 - 19:34 #8
Har du et tv koblet på? Udgangen skal se en belastning på 75 ohm for at virke.
Avatar billede rkhdk Nybegynder
15. juli 2001 - 19:51 #9
du skal sætte tv på, mens PC\'en er slukket!! så tænder du PC\'en.. så skulle du kunne bruge TVout via skærminstillinger, instillinger, Advanced, Tv-output
Avatar billede nell Nybegynder
16. juli 2001 - 09:33 #10
Jeg har kørt win 2000 siden det kom er det har virket fint indtil jeg skiftede til den nye detonator driver 12,41 mener jeg den hedder......Det med at tænde og slukke hjalp heller ikke. Men jeg har hentet et program fra en eller anden tysker som virker...men takker afligevel for hjælpen.