Avatar billede Bufu Nybegynder
21. november 2009 - 16:15 Der er 1 kommentar

Microsoft Publication Service Device Host

Hey

Jeg har et lille problem.. Jeg kan ikke finde nogle computere over lan min lan forbindelse. Det startede for et par dage siden at jeg lige pludselig ikke kune høre musik fra min bærbar, på min stationære computer.. Tænkte ikke videre over det troede bare den manglede et netkabel eller sådan noget :D
Men i dag prøvede jeg igen, med min bærbar lige ved siden af min stationære, og stadig ingen forbindelse mellem de to..
Jeg kiggede under netværk og istedet for og se alle lan computerne var der kun Microsoft Publication Service Device Host. Hvis jeg klikker på den åbner min browser og går på microsoft.com front page

Jeg kan heller ikke slå fildeling til, når jeg går ind i netværk kommer der en flot lille gul box ned og siger
"Fildeling er slået fra. Nogle netværkscomputere og -enheder er muligvis ikke synlige. Klik her for og ændre"

Og jeg klikker på boxen og på "slå netværksregistrering og fildeling til"
Boxen forsvinder, men kommer igen med det samme
Kan heller ikke slå fildeling til i netværks- og delingcenter

Nogen der har nogen anelse hvad der er galt ? Er selv rimelig ny til vista så har ikke det store viden om det :D

Har søgt på Google, og andre forums, set spørgsmålet blive stillet et par gange, men aldrig med noget svar

På forhånd tak for hjælpen
Avatar billede Bufu Nybegynder
23. november 2009 - 15:19 #1
Er der slet ikke nogen der har et godt bud hvad det kan være ?