Avatar billede gejfoto Nybegynder
21. november 2009 - 13:36 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

sprogfil

Jeg har downloaded et RAW konverterings program der hedder "Raw Therapee",til det program er der forskellige sprogfiler, bl.a. dansk. Jeg ved ikke hvordan man aktiverer denne danske sprogfil. Programmet downloades i engelsk version.

Venligst Gunnar Jørgensen
Avatar billede claes57 Ekspert
21. november 2009 - 13:43 #1
http://www.rawtherapee.com/?mitem=3&artid=23
se lidt nede efter
Please download a Windows installer here (mirror)
klik på 'here' og indlæs det.
Avatar billede claes57 Ekspert
21. november 2009 - 13:51 #2
obs: når filen er indlæst, så start programmet - i højre side nederst klikker du på 'preference' og i fanebladet 'general' sætter du sprog til dansk - klik 'ok' og luk programmet. Start igen, og det er på dansk.
Avatar billede gejfoto Nybegynder
21. november 2009 - 13:51 #3
Jeg har downloaded sprogfilen, og klikket KØR, men hvordan aktiverer jeg den danske sprogfil, for at erstatte den engelske.
Gunnar
Avatar billede johnstigers Seniormester
21. november 2009 - 14:17 #4
Kig #2...
Avatar billede justrace Novice
21. november 2009 - 14:35 #5
Kig #4    :)
Avatar billede kard Nybegynder
21. november 2009 - 14:36 #6
Der står hvad du skal gøre i manualen: http://www.rawtherapee.com/data/RawTherapeeManual_2.4.pdf
på side 11 under punkt (9) i afsnittet 'General'
Avatar billede johnstigers Seniormester
21. november 2009 - 15:06 #7
#6 underligt at svare når det er skrevet i forvejen i #2 ...
Avatar billede kard Nybegynder
22. november 2009 - 13:18 #8
#7 ja, det kan jeg godt forstå du siger... Den overså jeg. Sorry
Avatar billede johnstigers Seniormester
29. december 2009 - 15:10 #9
gejfoto> hvorfor tager du point selv?