Avatar billede Slettet bruger
20. november 2009 - 22:19 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Explore 8 . 64 bit

Jeg  har instaleret Windows 7. 64 bit, med Explore 8 .

Jeg finder ud af at ( via jobliste ) at den jeg bruger af Explore er 32 bit.

Men finder dog også udaf at jeg har en 64 bit Explore installere som ikke køre ……

Hvorfor ligger der såvel en 32 bit E8 og en 64 bit E8. ( de må have ligget på pc siden jeg installeret Windows 7.

Og filplaceringen er ens for de 2.

Hvorfor har jeg begge to når jeg installer en 64 bit model ?

Og kan jeg fjerne 32 bit modellen når den ligger har samme filplasering 64 bit
Avatar billede lysemose Nybegynder
20. november 2009 - 22:46 #1
Hej

Hvis du f.eks. skal se en webside med flash på, så er det stadig nødvendigt at bruge 32bit versionen. Der findes (endnu ikke) en 64bit version. Så er det også med andre plugins/extensions.

Det vil være dumt at slette nogæe af filer i Windows biblotekerne.

/Lysemose
Avatar billede Slettet bruger
20. november 2009 - 22:50 #2
OK TAK, blev lidt klogere på dette iaften.......
Sender lige point  efter dette svar...