Avatar billede mpk Nybegynder
19. november 2009 - 14:00 Der er 1 løsning

C# source code til Google Talk Voice client ( XMPP )

Hej

Jeg er ved at bygge min egen lille XMPP klient i C#.

Jeg har vha. agsXMPP fået login, bruger presence og chat til at virke.

Nu er mit næste problem, at jeg gerne vil kunne modtage og sende voice calls til Google Talk, men dette supporterer agsXMPP DLL'en ikke.

Er der nogen som har et simpelt C# eksempel liggende, eller ved hvor jeg kan hente et, jeg har været ved at kigge på libjingle fra Google, men den er lavet til C++, det gør det hele en del mere besværligt, for applikationen skal kører sammen med en masse andre ting, som allerede er lavet i C#.

/vh
MPK
Avatar billede mpk Nybegynder
18. august 2010 - 12:54 #1
Jeg fandt aldrig en løsning på problemet, men lukker nu spørgsmålet, da jeg ikke arbejder på programmet længere.