Avatar billede JuhlLasse Nybegynder
19. november 2009 - 09:15 Der er 1 kommentar

Tastatur og touchpad fejl på Mac Book Pro

Hej,

jeg har fået det problem, at tastaturet og touchpad'et på min Mac Book Pro pludseligt svigter.

Nogle gange sker det pludseligt mens jeg bruger den. Andre gange virker det ikke, når jeg ska logge ind.

Den virker helt fint med ekstern tastatur og mus.

Det eneste umiddelbar forslag jeg selv har, var at mit batteri er helt færdigt, og derfor gav anledning til fejlen. Jeg har derfor haft den kørende uden batteri. Men fejlen opstod pludseligt igen i går.

Nogle der kender til problemet, eller ved om det skyldes en ny software opdatering? Eller om det er en hardware fejl?

Venligst
Lasse Juhl
Avatar billede kvadrat Nybegynder
29. april 2010 - 12:05 #1
jeg har haft det samme problem.
prøv at ta' batteriet ud, der er en lille flad ledning der går fra printpladen ind under aluminiumet.
lig et lille stykke papir foldet sammen på ledningen så den holder den nede når batteriet kommer på igen..

det virkede for mig!
good luck