Avatar billede vilmand Nybegynder
18. november 2009 - 19:31 Der er 4 kommentarer

iTunes på windows 7 64 bit

Hej alle.

jeg kører Windows 7 64 bit og iTunes 64 bit.
Men når jeg afspiller musik i itunes skriver den noget med den ikke har tilladelse
"Filen iTunes Lebrary kan ikke gemmes. Du har ikke tilladelse til at udføre denne handling"

og Så kan man kun klikke "OK"
Please hjælp mig!!!

PS. jeg er computeradministrator det er nemlig min computer og der er ikke andre der bruger den.
Avatar billede jenscarlo Juniormester
18. november 2009 - 20:47 #1
Slet iTunes og geninstallere,der må være fejl i installationen,jeg har også Windows7 64 bit,og jeg har ingen problemer med iTunes det kører helt normalt.
Avatar billede vilmand Nybegynder
18. november 2009 - 21:44 #2
det har jeg desværre prøvet men det virkede ikke...
men det er faktisk ikke det eneste program der ikke har tilladelse når jeg kører µtorrent bliver jeg nød til at kører den som administrator jeg tror simpelthen det er noget med at min bruger er meget beskyttet men jeg ved ikke hvad jeg skal gøre ved det
Avatar billede Poko1 Ekspert
18. november 2009 - 22:01 #3
Har du slået UAC fra
http://www.windows7guide.dk/tips-a-tricks/41-tips-a-tricks/168-sadan-deaktiveres-uac-i-windows-7
Derefter gå ind i egenskab for filen tildel rettigheder under sikkerhed!
Avatar billede vilmand Nybegynder
20. november 2009 - 14:50 #4
hej poko1 det har jeg prøvet nu men lader ikke til at virke???