Avatar billede ccphilip Nybegynder
18. november 2009 - 11:42 Der er 2 kommentarer

Importering af excel filer til ekssisterende excel regneark

Hej Eksperter

Jeg sidder med et problem som jeg håber en macro kode kan afhjælpe mig med :)

Jeg har idag et helt almindeligt regneark med nogle data i, ca 6 gange om dagen får jeg en fil med nye data i.

Dem kunne jeg godt hvis det var muligt tænke mig at få sådan at jeg bare kunne køre et macro script så henter de automatisk dataerne fra excel filen ind i mit eksisterende regneark så det bare bygger videre på det.

Håber i kan hjælpe :))
Avatar billede 220661 Ekspert
18. november 2009 - 11:56 #1
Den fil du får, er den den samme skableon du arbejder i?
Er det en tælle funktion du søger, eller indgår der også tekst i filen du skal opdatere med?
Avatar billede ccphilip Nybegynder
18. november 2009 - 13:51 #2
Hej :)

Ja det kan man godt sige, jeg har en excel fil med 10 kolonner med data i, den nye fil der kommer har også 10 kolonner i.
Så det er samme fil / skabelon. Den nye der er kommer er bare med opdateret information der skal påfyldes det nuværnede fil.