Avatar billede cosmo21 Novice
17. november 2009 - 18:42 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Vista v.s. Windows 7 - ikoner

Hej alle

Jeg har nu fået Windows 7 og sikke det bare køre derudad.. noget helt andet end Vista.

Jeg kan se at meget fra Vista rent udseende mæssigt er ens med Windows 7

MEN den funktion i Vista hvor man kunne lave ikonerne enten i mapper eller kontrolpanel m.v. kæmpe store kan jeg ikke finde

se på billedet et eksempel
http://silentbits.com/silentbits/wp-content/uploads/2006/10/17.png

Ved nogle om det er muligt og hente et program eller noget andet man kan gøre i Windows 7 der ville kunne gøre jeg får den mulighed igen
Avatar billede kuku2009 Nybegynder
17. november 2009 - 19:01 #1
Prøv at tryk på explorer- (stifinder)knappen lige ved siden af start. Se billedet her. I Højre hjørne er en lille knap som man blot trykker på for at regulere størrelsen på de ikoner. Men det er altså ikke alle ikoner der bliver sådan.

http://www.flickr.com/photos/40079713@N02/4112899606/
Avatar billede cosmo21 Novice
17. november 2009 - 19:57 #2
det virker ;-) men til forskel fra Vista kunne man i Vista gøre det i kontrolpanel også ss
Avatar billede cosmo21 Novice
12. september 2010 - 19:35 #3
lig svar så der point kuku2009
Avatar billede cosmo21 Novice
16. september 2010 - 21:41 #4
b