Avatar billede nkuga Nybegynder
16. november 2009 - 09:05 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Problem med baggrund

Jeg har et lille problem på en ny hjemmeside.

Af en eller anden grund vises der, sporadisk, ikke baggrundsfarve under mine <div>'s. Men som sagt så er det kun sporadisk, og kun indtil jeg reloader siden.

Dog må der næsten være et eller andet galt med min kode.

Her er et billede fra hjemmesiden:
http://img163.imageshack.us/img163/7596/fejl.jpg

Her kan ses at den er hvid i bunden.

Har sat bg-color på min body, så jeg synes ikke rigtigt at dette burde være et problem.

body{
    background-color:#2C2C29;
}

Er der nogen der har hørt om dette før - og kan hjælpe med hvad der kunne være galt?
Avatar billede nkuga Nybegynder
16. november 2009 - 09:24 #1
Det kan desuden nævnes at både html og css går igennem en validering.
Avatar billede zips Juniormester
16. november 2009 - 16:07 #2
Hvad mener du med sporadisk, ud fra det billede og den css er det da rigtigt, du har jo kun sat baggrundsfarve på din body og så kan de se de andre div du har lavet.

Så mere info, helst et link til siden eller indsæt din kode her.
Avatar billede nkuga Nybegynder
17. november 2009 - 08:15 #3
Jeg fandt ud af det - efter lang tids debuging. Startede med en tom side og satte mine tags ind et efter et.

Grunden til den hvide bund var at jeg i headeren inkluderede mit stylesheet før nogle jquery js filer jeg bruger på siden. Dette var åbenbart nok til at der engang imellem skete noget underligt og hele den nederste halvdel af siden blev hvid.

Men har nu flyttet inkluderingen af stylesheet til bunden af headeren og nu virker det hele.

Meget underligt - men det vil jeg ikke tænke nærmere over ;)