Avatar billede xenix Nybegynder
15. juli 2001 - 13:00 Der er 24 kommentarer og
1 løsning

Knapper til hjemmeside

Hej
er der nogle der vil lave knapper til min hjemmeside, de skal ligne dem der er på http://www.test88.subnet.dk/img2.gif og de skal passe til en sort baggrund der skal være 6 knapper. Håber dette kan laves. Hvad vil i have?

/Michael
Avatar billede xenix Nybegynder
15. juli 2001 - 13:01 #1
Avatar billede torbenmelander Nybegynder
15. juli 2001 - 13:05 #2
Jeg kan da godt lave nogen der ligner dem ... for 200 point ... Hvad skal der stå på dem ?
Avatar billede xenix Nybegynder
15. juli 2001 - 13:09 #3
Hej

Jeg har pt. 0 point men det kunne være jeg kunne \"tage\" nogle point for en vens bruger, han har nemlig nogle point (tror jeg nok)... så hvis du stadig gider vil jeg gerne give 200 point for dem.. har allerede givet 8point :)

/Michael
Avatar billede torbenmelander Nybegynder
15. juli 2001 - 13:11 #4
Det med pointne finder vi nok ud af, men hvad skal der stå på knapperne og skal det være med en bestemt skriftstørrelse ???
Avatar billede xenix Nybegynder
15. juli 2001 - 13:11 #5
Der skal stå:

FORSIDE
NYHEDER
DIVERSE
INFO
LINKS
STEM
KONTAKT
Avatar billede jenspedersen Nybegynder
15. juli 2001 - 13:13 #6
de skal ikke være en speciel stor skriftstørelse, helst lille, men sådan så man kan se hvad der står ligesom den der knap der er inde på ovenstående links.

/Michael
Avatar billede torbenmelander Nybegynder
15. juli 2001 - 13:15 #7
Og hvad med skrifttypen ??? Noget der ligner den anden el. ?
Avatar billede torbenmelander Nybegynder
15. juli 2001 - 13:16 #8
Det er jo nøjagtig de samme tekster som hvis du går ind på siden http://www.test88.subnet.dk/ ... kan du ikke bare downloade dem ???
Avatar billede xenix Nybegynder
15. juli 2001 - 13:18 #9
Det ved jeg godt... men de skal være lidt anderledes de nye... nogle med en anden baggrund.. måske ild eller sådan noget... skriftypen skal være den samme...

/Michael
Avatar billede prodic Mester
15. juli 2001 - 13:21 #10
Torbenmelander->Tag dette som en generel advarsel. Xenix er et brugernavn som er meldt til admins for at have 2 brugernavne.
Derfor skal du nok ikke lave for meget, da han pt. ser ud til at blive slettet snarest muligt.
Så hvis du gerne vil have dine point, så lav ikke for meget - for du får dem nok ikke.

http://www.eksperten.dk/spm/89118 - tjek selv.
Avatar billede torbenmelander Nybegynder
15. juli 2001 - 13:22 #11
Det snakkede du ikke om ...

Er jenspedersen din ven el. ?
Avatar billede xenix Nybegynder
15. juli 2001 - 13:24 #12
Til Prodic

Han får sine point...
det lover jeg!

/Michael
Avatar billede xenix Nybegynder
15. juli 2001 - 13:26 #13
ja

/Michael
Avatar billede torbenmelander Nybegynder
15. juli 2001 - 13:27 #14
Hvordan kan det så være at jenspedersen lige er oprette for ti minutter siden ???
Avatar billede torbenmelander Nybegynder
15. juli 2001 - 13:30 #15
Tak for rådet prodic

Til xenix, jenspedersen og alle de andre dig:

Jeg vil ikke have dine point, du får dem igen her
http://www.eksperten.dk/spm/89285
Avatar billede xenix Nybegynder
15. juli 2001 - 13:31 #16
???? jeg ringede til ham for ca. 15siden og så sagde han hans brugernavn og adgangskode.. men hvis du ikke laver noget får jeg bare en anden til at lave det...

/Michael
Avatar billede torbenmelander Nybegynder
15. juli 2001 - 13:35 #17
ja gør du det, hvis du ikke bliver slettet inden da, gi\' lige et svar på det spg jeg oprettede så du kan få pointne
Avatar billede torbenmelander Nybegynder
15. juli 2001 - 13:37 #18
admin -> slet ham nu bare, nu har jeg ikke fået nogle point fra ham (så jeg har ikke snydt)
Avatar billede prodic Mester
15. juli 2001 - 13:50 #19
Skal jenspedersen nu også slettes???

http://www.eksperten.dk/bruger.phtml?navn=jenspedersen
Avatar billede torbenmelander Nybegynder
15. juli 2001 - 13:56 #20
det vil jeg tro? det ser ud til at være Michael også!!!
Avatar billede prodic Mester
15. juli 2001 - 14:04 #21
Torben->Hvor har du det navn fra? altså Jens...
Avatar billede torbenmelander Nybegynder
15. juli 2001 - 14:13 #22
Prodic->Det har jeg fra denne side ... xenix skiftede lige pludeselig over til at bruge det længere oppe !!
Avatar billede prodic Mester
15. juli 2001 - 14:19 #23
Nårh okayer - jamen så skal han også meldes.
Var bare ikke lige vågen - sorry
Avatar billede torbenmelander Nybegynder
15. juli 2001 - 14:21 #24
det går nok ;-)
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
16. juli 2001 - 16:30 #25
xenix/jespedersen>> DEt er ikke tilladt at have mere end én profil på Eksperten. Begge profiler slettes.