Avatar billede fjollefisk Nybegynder
14. november 2009 - 15:27 Der er 4 kommentarer

Lenovo IBM ThinkCentre M52

hej...

jeg står og skal til og upgrader min computer...

Nu står jeg med 2, måske 3 spørgsmål..

Jeg har 2000kr.

1. skal jeg købe en ny fra bilka eller et andet sted.. eller upgrader min gamle Lenovo IBM ThinkCentre M52?

2. hvad skal jeg eventuelt købe?

håber virkelig der er en der har et super godt svar..
14. november 2009 - 16:32 #1
Provokation: Der er flere andre som gerne vil have 'super svar' fra dig -> http://www.eksperten.dk/list/spoergsmaal/fjollefisk ?
Avatar billede fjollefisk Nybegynder
14. november 2009 - 22:04 #2
jamen det skal de da få!!!! så snart jeg finder ud af hvordan man giver point... men siden er ikke opbygget så man lige kan finde et svar på det!
Avatar billede fjollefisk Nybegynder
14. november 2009 - 22:09 #3
kan ikke finde ud af hvad du lige mener mester
14. november 2009 - 22:15 #4
Øverst Højre på forsiden står henholdsvis
[FAQ] | [Få hjælp til Eksperten.dk]
Klik på den og du vil få svar... (Hvordan skulle det ellers være 'opbygget' ?)
Bland andet http://www.eksperten.dk/faq#faq-3 og nedefter...