Avatar billede tahoo Nybegynder
15. juli 2001 - 11:50 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

inetd.conf mangler..

hejsa..

Jeg har en Redhat 7.1, hvor jeg gerne vil installere plesk 1.3 . men når jeg kører install.sh kommer den med : \" the inetd.conf file does not exist. Please install it \" .....hvordan gør man det.. og hvad skal filen bruges til ???
Avatar billede tahoo Nybegynder
15. juli 2001 - 11:54 #1
Jeg syntes ikke at jeg kunne finde filen som en rpm fil .. på cd 1/ 2 :-(
Avatar billede per.j Nybegynder
15. juli 2001 - 13:32 #2
RedHat 7.1 bruger ikke inetd mere , men er gået over til den mere mere stabile og  sikkere xintd. Så du må finde en plesk version der kan kører med xinetd, eller afinstallere xinetd og installere inetd som kan findes på www.rpmfind.net

/Per Jørgensen
Avatar billede tahoo Nybegynder
15. juli 2001 - 13:57 #3
Så download en ny version af plesk