Avatar billede ger2001 Novice
13. november 2009 - 08:12 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Bedste musikafspiller til touchscreen

Jeg søger en musikafspiller til min computer der fungere godt sammen med en touchscreen. Jeg har prøvet flere forskellige men jeg vil gerne høre om i har nogle gode programmer, helst freeware men ikke nødvendigvis.
Det bedste program jeg indtil nu har prøvet er albumplayer, men det koster jo lidt penge.
Avatar billede Slettet bruger
13. november 2009 - 08:39 #1
Avatar billede ger2001 Novice
13. november 2009 - 09:25 #2
Jo, jeg kender godt vlc, men er det ikke nærmere en videoafspiller.
Avatar billede Slettet bruger
13. november 2009 - 09:47 #3
måske men den kan i hvert fald læse mange af de formater man ellers ikke kan i windows media player uden at hente codecs.
der er mange der er glade for den har jeg læst.

personligt bruger jeg windows media player med de rette codecs inde og har ingen problemer med det.

mangler lidt din windows version så det her er generelt

men prøv den - det kunne være du blev glad for den
Avatar billede ger2001 Novice
13. november 2009 - 10:15 #4
Jeg kender godt vlc. Jeg bruger det tit til at se videoklip med. Men det jeg eftersøger er en afspiller til musik, der er specielt tilrettet til brug med en touchscreen. Prøv evt. at se her http://www.albumplayer.com/ hvor der er et program der ligner det jeg skal bruge.
13. november 2009 - 10:27 #5
Avatar billede ger2001 Novice
23. november 2009 - 14:04 #6
Har prøvet karise_larry's forslag, men den er ikke velegnet til touchscreen.
Avatar billede ger2001 Novice
02. december 2009 - 12:59 #7
Der er åbenbart ikke nogen der har nogen andre forslag. Jeg tror jeg bestiller en computer med win7 og så ser om jeg kan bruge den mediacenter funktion der er i den.