Avatar billede dan9020 Nybegynder
11. november 2009 - 16:33 Der er 5 kommentarer

ved ikke om man må spørg om det på eksperten

Hey alle sammen, jeg vil gerne vide om nogle af jer, kender eller har nogle hacke programer, vist ja. hva hedder de så?
vist i har og skriver det her få man udelt 20point pr. person :)
Avatar billede Slettet bruger
11. november 2009 - 16:47 #1
Det må du desværre ikke spørge om
Avatar billede showsource Seniormester
11. november 2009 - 16:54 #2
http://www.eksperten.dk/guide/1233

er nok bedste bud uden det er "kriminelt" :O)
Avatar billede ksoren Nybegynder
11. november 2009 - 17:28 #3
Hvad er det, du gerne vil hacke?
Avatar billede dan9020 Nybegynder
11. november 2009 - 17:37 #4
vil ikke hack noget i nu, men ville godt har et program, for er kommet til og slet mit det gammel, fordi jeg skulle har windows 7 ;) så glemte en backup, derfor vil jeg godt har et igen :)
- vil bare har det på min pc til jeg få brug for det :D
Avatar billede Slettet bruger
20. november 2009 - 15:27 #5
Hehe. Ja det er jo ulovligt at hacke.
@ dan9020. Havde du nu bare spurgt til værktøjer, der kan teste sikkerheden, så ville der nok ikke være noget problem :-)

http://netsecurity.about.com/od/hackertools/a/top1002006.htm

Good luck.