Avatar billede Slettet bruger
11. november 2009 - 14:12 Der er 1 løsning

Spilydelse på en MacBook Pro?

Hejsa

Jeg sidder og venter flittigt på følgende MacBook Pro:

15-inch: 2.66GHz
Intel Core 2 Duo
4GB Memory
320GB hard drive
SD card slot
Built-in 7-hour battery
NVIDIA GeForce 9400M + 9600M GT with 256MB

Min far har i samme omgang bestilt en 27" iMac med tilhørende VMware Fusion 3, så der er mulighed for at køre spil. Jeg havde tænkt mig at installere et kopi af det VMware Fusion på min egen maskine, og eventuelt køre nogle spil. Men hvor kraftfuld vil min MacBook Pro være til spil? Af spicifikke spil tænker jeg på Call of Duty 2, Battlefield 2, Company of Heroes og spil i den stil.

Kort fortalt: Hvor god vil den være til spil? Det er lang tid siden jeg har været dybdegående interesseret i hardware så jeg har mistet overblikket.

På forhånd tak!
Caspar
Avatar billede Slettet bruger
02. april 2012 - 10:03 #1
Lukker