Avatar billede Slimuin Nybegynder
10. november 2009 - 15:31 Der er 2 kommentarer

Windows Live messenger hjælp!

Hej!:)
Jeg har problemmer med mit msn! Når jeg trykker på log ind, kommer den frem og siger at jeg skal installere en nyere version af programmet - det har jeg så gjordt, men når jeg så vil gå ind i messenger siger den; ''forkert parameter''  hvad skal jeg gøre?
Avatar billede vaMpz Nybegynder
10. november 2009 - 15:38 #1
Det jeg ville gøre; afinstallere messenger program(erne) i tilføj og fjern.

Kan du ikke få dem slettet så gør følgende:

Start - Run - Skriv: RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection %windir%\INF\msmsgs.inf,BLC.Remove

Derefter prøv at installere den nyeste version af messenger: http://download.live.com/messenger
Avatar billede vaMpz Nybegynder
10. november 2009 - 15:38 #2
Det jeg ville gøre; afinstallere messenger program(erne) i tilføj og fjern.

Kan du ikke få dem slettet så gør følgende:

Start - Run - Skriv: RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection %windir%\INF\msmsgs.inf,BLC.Remove

Derefter prøv at installere den nyeste version af messenger: http://download.live.com/messenger